poniedziałek, 23 lutego 2015

NIE ROZDZIAŁ

Wiem, znowu się spóźniam ze wszystkim. Zawsze starałam się co tydzień dodawać rozdział, ale ten podejrzewam, że pojawi się może za tydzień góra dwa. Mam już napisanych ok. 2000 znaków, jednak chce, aby ten ostatni rozdział(tak, ten będzie ostatni) był wyjątkowy i dłuugaśny (w miarę moich możliwości). Dlatego jeśli ktokolwiek tu jest (HALO?) niech będzie cierpliwy. I jeszcze jedno. Drugiej częsci nie będzie, bo:

a) nie mam pomysłu
b) za mało osób to czyta, a doświadczenia wiem, że drugie części są zazwyczaj gorsze niż pierwsze( przepraszam jeśli kogoś urażę!)
c) nie chce mi się. No co? Każdy z nas jest leniem. W mniejszym lub większym stopniu. W moim przypadku w tym drugim.

Ale!

To nie znaczy, że nie zacznę pisać jakiegoś nowego, fajniejszego opowiadania. Już nawet mam pierwsze dwa rozdziały. Jednak wolałabym je całe napisać i dopiero potem je publikować. Więc jak ktoś ma ochotę to zapraszam w wakacje!( miejmy nadzieje, że w końcu zabiorę się za to i uda mi się skończyć do wakacji)
Aha! I jeśli już to będzie to luźne opowiadanie, nie jakieś nie wiadomo wymyślone, ale też bez scen erotycznych co drugi rozdział. Przepraszam jeśli kogoś zawiodłam.

Tak więc został mi jeden rozdział i epilog. Miejmy nadzieje, że szybko się uwinę, a wy będziecie zadowoleni:)

O ile ktoś tu jest:// Chociaż 14 000 wyświetleń coś znaczy. Bardzo dziękuje za nie!

Jak macie czas i chęć to możecie skomentować czy jesteście:))

Do następnego!
xx

EDIT: Chyba coś mi się pomyliło. Zobaczę, ale jeśli się uda będą DWA rozdziały. Chodzi o to, że chce, żeby było 30 rozdziałów, a nie 29 XD Tak jestem perfekcjonistą, pedantką, nazywaj to jak chcesz.

4 komentarze:

  1. Ale fajnie, że będą jeszcze dwa! Dobrze,że tego nie ciągniesz jak niektórzy tylko jesteś szczera wobec czytelników. I nie wymyślasz jakiś głupich wymówek, że nie dodałaś rozdziałów, bo np. skasowałam wszystkie przez przypadek itd. :// Ja będę czytała z chęcią nowe opowiadanie nawet jeśli pojawi się dopiero w wakacje. I pytanie: może publikowałabyś je też na wattpadzie?
    ~Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam z zapartym tchem twojego bloga i mam nadzieję że następny będzie tak samo zajebisty jak ten. Życzę weny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że sie już kończy to ff bo naprawde jest świetne. Codziennie tu zaglądam i patrze czy jest jakiś nowy rozdział. Także czekam ostatni (przedostatni?) rozdział oraz epilog :) Oraz kolejne ff o którym wspomniałaś powyżej też będe czytać, napewno też będzie tak świetne jak to ff.
    Pozdrawiam i życze weny. / -charlotte

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja! To już koniec? :C szkoda ale miejmy nadzieje, że koniec okaże się happy endem <3
    ~DosiaK

    OdpowiedzUsuń